Blah blah blah

Ke$ha - blah blah blah

Jag är trött på att ingen kille varkar ta mig seriöst..
Bara för att man skrattar åt exakt allt och alla, tror en del att man är intresserad av dom.
Om jag är intresserad av någon så säger jag nog det rakt ut.

Jag vill bara att alla ska veta att jag har ett glatt humör hel tiden, och att jag skrattar åt alla lika mycket.
Det betyder verkligen inte att jag är intresserad...

Som när jag satt i bilen med Jens en fredagsnatt.
Jag var överdrivet trött och skrattade åt exakt allt Jens gjorde.
Han fick för sig att jag gillade honom.


Nej, nej och åter nej!

Jag ska nog börja gå rakt på sak hädanefter.

Jag är i alla fall trött på det nu, och det är kanske dags för mig att bli lite mer seriös.

Tack för mig! bye..

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0