Cuz imma gypsy!

Morron morron alla!

Sitter här och lyssnar på Shakira - Gypsy

(Okej, jag skrev faktiskt först att jag lyssnade på Gypsy med shakira :O)

Inte så bra för en som har MVG i svenska -.-'
HAH :D Snart sja i alla fall jag och mamma sticka.
Mamma har fått en ny cykel, och då fick jag hennes ;)

Fast.. den är nästan lika dålig :O

Va elakt!!
Jag kan inte ha doglas när jag delar ut reklamen idag =(
Jag måste dela ut den direkt efter skolan, och sen ska jag till pappa!

Då ska jag cama med ALLA!! :D
Fast jag kommer nog inte kunna uppdatera så ofta :O
Datan är pappas territorium -.-'

Han paxar både TVn, datan och även ibland toaletten :O
Och allt han gör är att han bajsar och kollar fotboll... -.-'

Menmen... Han bara kommer och tar TVn för mig ibland :O
bajspappa jag har ><

aja, byye! :D :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0