Hemma igen...

Nu har man precis kommit hem!

Jag och mamma fixade med mitt bankkort, och sedan gick vi hem.
I skolan hade jag och Alex färgkrig! xD
Och min mobils knappar har slutat funka, 1, 3 och 6 :O

Jag gjorde så att Mollie och jag trillade på golvet i matsalen, väldigt smart!
Och tjejerna i Alexandras klass måste verkligen lära sig att släppa loss och ha lite kul!

Oh, girls just wanna have fun! :D

Den låten sjönd de på en konsert i skolan idag.
HERREGUD VAD DOM PEP! :O
Man hörde bara PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP PIIP PIIIIIIIIP PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP och så en massa trummor -.-'
Inte för att skryta.. Men jag sjunger i alla fall i normal ton! :O
Falskt och dåligt, men lagon pipigt!

Jag ska nog inte lägga upp någon video idag, om inte Mollie lägger upp sina idag.
Orkade nämligen inte filma! ;)

Och nu måste jag ägna dagen åt läxor, engelska imorgon! Blä!

Fast å andra sidan så brukar jag inte plugga, men jag får MVG i alla fall! :D

Jag uppdaterar senare! :D byye! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0