Jag ser inget..

Orkar ju inte böja mig ner och ta glasögonen som ligger på golvet :O
Pappas fel att jag blev så lat!

Nu ska jag klä på mig, borsta igenom håret och sminka mig.
Sedan är det väl iväg till skolan...

PALLA snöö!! :O
Hallå, det är ju snart maj, var tusan kom all snö ifrån?!? -.-'
Stoppa miljöförstöringen så att vi kan få en solig vår!! :D

Och nu ska jag försöka komma på ett roligt stavfel som hemsökte mig igår...
Jag skulle skriva; det är roligt!
Jag skrev; det är soligt!

HAH och det var inte ens sol ute den dagen :O
Eritzkak är bara för bra asså.... xD

Byye, nu måste jag hurrya upp lite :D
Jag ska försöka göra en videoblogg senare idag.
Jag uppdaterar i skolan! :D :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0