Porr.. eller jag menar redovisning!

Här är äntligen videoklippet! Datan laggade och internet stängdes av -.-'

Observera mitt "Beep, beep, boop" i mitten av videon, HAH!
(Ignorera att jag inte duschat på ett tag) ^^




Och här kommer även lite bilder!


Jag provade att skriva med vänster hand xD


Fortfarande jag som skriver xD (hade problem med E;na)


Då ville Mollie också testa ^^


Riktigt fint skrivet, Bosse! :D


Så söt Penis Mollie ritade! *hooost!!* :D


Min penis ägde! Titta, den är till och med skuggad! (Y)


Mollie gillade inte mitt överstora.. hål.. så hon gjorde ett konstigt streck istället :O


HAHAHA Mollie är en riktig konstnär!!

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0