TRÖTT

men kvack låter mig inte sova -.-'


Idag har de hänt en massa skumt :O
papa fyllde år, en massa folk var här.
Min kusin blev full, precis som alla andra.
Men min kusin var bara värst!
Sofi: ERIKA! Kom lite, jag ska ge dig en sak!
Jag: *kommer*
Feras (pappas kompis): *Håller upp ett glas sprit* HÄR!
Jag: HAHAHAHAHHAHA
Sofi: *Håller upp en sked socker* Här! Du får detta av mig!
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
Sofi: Jag är fullt allvarlig nu!!
Jag: ehh... HAHAHAHHAHAHAHHAHA
Sofi: nej, men erika, kan inte du gå ut med hunden en runda?
(klockan var typ 11)
Jag: NEEEEEJ!
Sofi: Men kom igen!
Jag: Det är mööööörkt ute! :O
Sofi: Ja, det är ju då alla snygga killar kommer ut
Jag: HAHAHHAHAHAHAHHA

Sedan kom hon och typ tog mig på rumpan :O -.-'
Sofi: Erika.. Kan inte du passa hunden en stund senare?
Jag: okeeej då.
Sofi: Tack! *Kramar mig*

Och sen.... jag ligger på sängen och läser. Sofi kommer fram.
Sofi: ERIKA! NU KOMMER DU MED HÄR!
Jag: okeeeeeeeeeeeeej............
Sofi: SÄTT PÅ MUSIK!
Jag: AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Sofi: *tar min mobil och sätter den i minnen på hunden* SÄTT PÅ MUSIK!!
Jag: HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Sofie: *knuffar till mig*
hunden började skälla...
Sofie: TYYYST CHIVAS!!!!
Jag : HAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

godnatt alla!! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0