You're so toxic ;)

Även om denna låten är gammal, så är den bara föör bra! :O

påmminser mig om Anita HAHAHAHAHAH :D <3
Menmen, nu sitter man här i morgonrock, har just övat en extra gång på engelskaglosorna, kan dom nu ;)
Förutom en glosa :O divide, som jag alltid råkar skriva devide -.-'
Varför är det så? Varför gör vi vissa fel, som egentligen är väldigt lätta att undvika? :O

Jaja, och så gjorde man klart matteläxan. Ringde Mollie för att få hjälp med den sista uppgiften, och vi satt ett tag och bara tänkte högt xD

Jag läste helt fel, men det var även jag som kom på lösningen :D
Men det hade ändå aldrig gått utan min Mollie! <3

Idag ska man.. gå i skolan -.-'
MEN DET ÄR BRA!
Ju fler lektioner jag går på, desto närmare kommer valborg och Skånes Fagerhult, och såklart, Johan! :D

Jag har nationella i tyska idag också o.O
Iiinte för att jag kanske är världsbäst på tyska eller något...
Och jag orkar verkligen inte med idrott :O

SAK SAMMA HAHAH :D

Upp och hoppa, ligg inte o dra dig

Den jobbiga repliken väckte min mamma mig med en hel termin för något år sedan -.-'

Byye! :D :*

Comments
Commented by: Mollie

:D gulligt <3

2010-05-01 @ 02:23:30
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0