Helgen med älskling var bäst! I fredags, d...

Helgen med älskling var bäst! I fredags, då det var vår fem-månadersdag så mös vi, pratade, kollade film och badade i bubbelbadkar :-] dagen efter så åkte vi till kristianstad, för att campa hos robin! Det var meningen att vi skulle träffa min kusin sofi, och några andra vänner i näsby, men det blidde inte så. Sofi hade för ont efter en operation, så vi umgicks med robban isrället. På lördagkvällen så åt vi på en grekisk restaurang. Dennis åt pizza och jag åt en alldeles för liten portion svärdfisk, namnam ;-) på söndagen blev allt bara fel. Vi skulle ta tåget kvart i sex, jag skulle hoppa av i bromölla för att ta bussen till olofström och dennis skulle åka till karlshamn, men självklart så blev tåget försenat. 42 minuter av mitt liv har sj tagit idag.. Och vi var nära att missa tåget också! När vi väl kom på tåget så hade tobbe lovat att komma till bromölla vid sju. Någon hade lämnat en halvfull kopp kaffe där vi stod, den trillade och kaffe över hela golvet. Jag tappade min vante i det. Jag kom fram till bromölla tjugo i. Jag väntade i 25 minuter på en busshållsplats, med bara en vante, innan tobbe dök upp samtidigt som bussen. Yaay, sj kan suga min röv -.-' natti folket, hoppas att er helg har varit roligare än min! :-*


Comments
Commented by: Alexandra :D

det är dock inte SJ som kör öresundstågen. Det är faktiskt skånetrafiken!

SJ ställer in sina lyxiga tåg så fort det blir lite snö ute XD

2010-12-16 @ 18:41:25
URL: http://closetmonkeys.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0