7 år äldre!

HAHAHAHAH
ni måste bara få veta allt som hände igår! :O
Jag kommer inte hinna skriva ner exakt allt nu,
jag o pappa ska snart till en turkisk restaurang och äta frukost =)

Men iaf, jag kom hem till Sofi, vad DJ medans hon fixade kläder.
Sedan åkte vi in till pappa.
Jag, pappas kompis och hans dotter gick in till k-dagarna :D
Sedan kom pappa och dem, och pappas komnpis o hans dotter åkte hem.

Sedan träffade vi ännu mer folk, och så gick vi mot en bar.
Det var med ett live-band och bar...
20års gräns!

Men Sofi fick in mig :D
Det var döööödstråkigt där, så Sofi drog med mig till banken.
hmm, 22års gräns?
Tja, jag såg väl bara 7 år äldre ut än jag brukar :O

Ja, det betyder att jag kom in.
Fast det var ju inte speciellt kul heller!
Bara en massa äckliga gubbar som spanade in mig :S
Tur att min bodyguard Sofi var med mig! :D
Hon blängde sönder alla, så de seriöst sprang iväg! :O

haha, men nu ska vi sticka! :D
byyyyyyyye på er alla! :D :*

Comments
Commented by: Jenny

okeej, jag har badat rätt mkt i havet denna veckan.

Men i Turkiet badade jag typ bara i poolen

och här hemma badar jag i sjön. hihi så det blir lite olika.!



Skulle du kunna vara så gullig & rösta på min sko på min blogg? Du hittar den i senaste inlägget, puss ♥♥

2010-07-17 @ 16:07:54
URL: http://roseettens.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0