Easy A - måste ses! :D

God morgon alla!

 

Först vill jag bara visa er denna trailern =)

 

 

Igår var en mysig dag :D

Vi skulle egentligen spela fotboll i Mjällby,

men vi hade ingen skjuts.

Så jag och Mollie frågade en massa här i olofström om de ville spela här! :D

Men planen var upptagen, så vi åkte till Halen och badade istället! =)

Det var jag, Mollie, Thomas, älskling och Kevin :D

Det skulle komma fler, men vi vet inte varför de aldrig dök upp :O

 

Sedan gick jag, Kevin och min älskling till busshållsplatsen och väntade på bussen :D

Saknar dig redan Älskling =( <3

 

Idag ska jag ta det lugnt, och ikväll ska jag åka in till min pappa i k-stad :D

och jag vill bara förvarna er, men på söndag kommer jag inte kunna blogga förän på kvällen ;O

 

Byye! :D :*


Comments
Commented by: dennis

det va en riktig rolig dagg vi hade :P shit vad varmt det va i vattnet med XD kyss på dig <33

2010-07-16 @ 12:15:33
Commented by: Mollie

Sv; Gör det inte alls det.. -.-'

2010-07-16 @ 13:07:00
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Commented by: LadyUmbrella

Sv: Vad jobbigt att du håller på att bli sjuk :/



Jodå, det är prima med mig idag, har varit och shoppat(bilder ligger på bloggen), och då e man alltid glad :D



Vad har du hittat på idag då? ^^

2010-07-16 @ 16:12:30
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0