Hångelkväll med Dennis! <3

Nu är jag hemma igen!

Det var riktigt roligt! :D
Först ar man på sin sista jobbdag.
Fick jobba extra hårt!
Sen besökte vi sveriges högsta punkt :O

Efter det väntade jag på bussen i en timme
Sen träffade man älsklingen i Sölvesborg! :D

Så gick jag, Dennis, mamma och Rickard på en pizzeria och åt =)
Gott var det! ;)
Sen gick vi hem, och så stack mamma för o handla.
Rickard satte på en film till mig o Dennis,
sen gick han för o spela Medal of Honor på sitt rum.

Jag o dennis "tittade" på filmen (Låg o hånglade i soffan och ignorerade det som hände på TVn helt)

Sen kom Rickard in och stängde av filmen xD
Så kom mamma hem :D
Men jag o Dennis mobbade ut henne, genom o ignorera henne.
Vi hånglade hellre lite mer! ;)

Sen kom Rickards kompis, så satte sig alla i rummet.
Så vi var tvugna o sluta xD
Så åt vi godis, o tittade TV :D
Kysstes emellanåt ;)
O så hånglade vi när vi var ensamma (A)

Sen kollade vi på en sjuk film :O
tror den hette Another teen movie

Så åkte han hem vid elva.. :D
En riktigt mysig kväll!
Mamma o Rickard avgudade honom :O
sött :D

Nu ska jag sova!
Godnatt på er! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0