Ibland måste man säga ifrån på skarpen!

Kan man borsta tänderna för länge..? :O
Tror jag gjorde det isf...
Har ingen känsel i tungan!! xD

HAHAHAHAHAHA
Nu sitter jag i morgonrock, ska snart klä på mig och sticka till jobbet :D
Hoppas det inte händer något idag....
Eller jo, hoppas just det!

Så kanske Robert, eller vad han hette, FATTAR! :O
Ibland måste man säga ifrån på skarpen.....
En del fattar inte.
Så gör han så mot alla, men ingen vågar säga ifrån.

Vi borde ha flera såna i sammhället.
Såna som vågar säga ifrån!
Då kanske en del fattar att de gör fel..
Fast en del fattar ju fortfarande inte :O

Menmen, nu måste jag nog skynda mig lite! ;D

Hörs senare, byye! :*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0