JAG ÄR GLAD!

Såg nyss att jag kommit in på Vägga! :D
Hoppas bara att jag o Mollie hamnat i samma klass :O
Men vi fick ju välja ;)
Så det tror jag säkert (A)

Idag har det varit... en annorlunda jobbdag :O
Första dagen utan shorts, istället hade jag Alexandras lackade Tights,
svarta!
Så jobbade jag med Mollie, för Emma stukade sin fot häromdagen..
Det var ingen jobbig i gruppen, bra!


Sen åkte vi till sandviken för o bada...
Jag o emma står med kläderna på i vatten som täcker fötterna,
Då kommer en liten jobbig jävel.. HAHAHAH
En kille som är ett år yngre än mig, ett år äldre än emma.
Han börjar skvätta vatten, kallar oss åsnor,
Säger att Emma inte alls är skadad, tar hennes kryckor,
är orädd om dem och sen bara skrattar bort allt.

Jag och Emma fick fan nog idag!
HELA vecka!
VARJE jävla dag!

Asså, det brast fan för mig. Eller, nästan.
Jag började jaga honom..
Han tog allt som en lek, men hanh skulle bara veta.
Om jag hade fått tag på honom så hade jag slagit skiten ur honom!!!
Sen tog jag Emmas ena krycka.. Då hoppade han ut i vattnet.
Fegis....

Hatar sånt!
Ingen jävla respekt för andra!

Töntar...



Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0