Jag har omedveten annorexia!

Jag stör mig på att man inte kan svara på kommentarer på bloggen :O
Antingen så går man in på den som skickade kommentarens blogg, och svarar där..
vilket ser ganska dumt ut...

Eller så... låter man det vara :O
Jag vill svarapå kommentarer!
=(

Som på bdb! :D




Haha, igår camade man med Dennis till två..
Låg och halvsov i soffan, med hög musik på (Y)
Sen vaknade jag vid åtta av att jag behövde gå på toa.
Sånt är väl jääättekul!!
När man behöver sova som mest så låter kroppen en inte det -.-'
Men jag lyckades faktiskt somna, även om det var väldigt ljust inne på mitt rum :D

Och så vaknade man ju av ett sms från älsklingen :D <33
Alltid lika mysigt (A)

Menmen, nu funderar jag på o äta något, så man inte dö av svält..
Men det kan ju ändå inte jag göra, hahhaa ;O

Visste ni att jag har omedveten nnorexia ibland? :O
Och början till bullimi? :O

Ta igår t.ex..
Jag åt inget på hela dagen.
Jag var faktiskt inte ens hungrig när vi fick mat vid tre!
Och jag vaknade ju vid 7, så et var en del timmar utan mat...
Men då åt man ju knappt något :O
Sedan, några få timmar senare, så gick jag och pappa på en turkis restaurang.
HAHAHA
Jag fyllde tre tallrikar, och åt upp allt! :O
Fast sen fick jag ju ont i magen....

Jag är rolig jag.... :D

byye :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0