Jävla idiot...

Jag irriterar mig på Tobbe....!

 

Igår så hade jag världens huvudvärk, och var riktigt trött.

Jag var tjock i halsen och hade feber.

Jag ville ju vara frick idag, då jag ska träffa min älsklking, så jag gick och la mig tidigt.

 

Tror ni inte att Tobbe börjar hamra och borra i rummet, precis vid mitt ansikte?

Precis när jag hade slumrat till också!

 

Jag är så jävla trött på hans prat om respekt!

Han säger att jag inte visar honom respekt, men vad fan gör inte han då?

Bara för att jag kommer hem lite senare om kvällarna, för att jag har ett liv,

så väcker "jag" honom.... Det är hans jävla hundar ju!

Han borde lära dem att inte skälla istället!

 

Och mamma sade till honom igår att jag var sjuk och behövde sova.

"Men det blir bara två smällar, sen är jag klar"

 

Först hör man hur han borrar. Hela sängen skakar.

Så bankar jag lite lätt i väggen.

Sen hamrar han, säkert 15 gånger.

Då sparkar jag i väggen så hårt jag kan, typ tio gånger.

Sen bankar han också tio gånger.

Så skickar jag ett sms till mamma.

"Kan du be Tobbe håla käften?!"

Då kommer hon in och säger att han bara ska sätta upp två lampor, och att det blir två smällar till bara.

Så hör man hur han borrar två gånger.

Sen hamrar han igen.

Först typ 15 gånger, och sen 10.

Sedan fortsätter han att borra.

 

FÖR FAN TOBBE!

 

jävla idiot......

 

Och såklart så kommer mamma och är nyfiken.

Och lägger sig i ALLT

Och så skäller hon ut mig för att jag blir irriterad och höjer rösten.

:@

 

 

Idag ska jag iaf antingen till Mjällby med Dennis och mina vänner

för o spela fotboll och bada.

 

Eller så ska jag åka till Dennis i Karlshamn,

om jag orkar...

 

Har fortfarande lite ont i huvudet.

Hoppas att jag orkar =)

 

Byye :*


Comments
Commented by: ida liifw

sv: usch då! :o hoppas du blir bättre <3 :)

jotack, de är bara bra här :D kram

2010-07-15 @ 12:06:24
URL: http://idaliifw.blogg.se/
Commented by: Rebecca

kikar in :)

2010-07-15 @ 12:15:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Commented by: jenny

sv: haha va synd (:

vad gör du nu då?

2010-07-15 @ 19:44:05
URL: http://roseettens.blogg.se/
Commented by: ida liifw

vad tkr du om kissies nya låt? kommentera mitt sånt inlägg och dela med dig om din åsikt :) ha en fortsätt trevlig dag!! kram

2010-07-16 @ 10:46:11
URL: http://idaliifw.blogg.se/
Commented by: ida liifw

sv: jag håller med dig! kram

2010-07-16 @ 11:16:04
URL: http://idaliifw.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0