Kebabrulle i ansiktet...

God morgon bloggen!

 

Sov länge idag, riktigt skööönt!

Med tanke på hur länge jag sov igår natt, haha

 

Inte så lätt att sova när det åskar ute ;)

 

Igår så var jag och Dennis på bio! :D

Prince of Persia, riktigt bra var den!

Sedan så tog vi Max med oss på en långrunda i Olofström!

 

Vi beställde mat och så satte vi oss på en bänk =)

Dennis retades med mig hela kvällen! :O

Först tryckte han upp sin kebabrulle i ansiktet på mig...

Sedan tryckte han på vattenflaskan när jag drack :O

Det hände faktiskt flera gånger..

 

Men jag älskar honom ändå! :D <33

 

 

För några minuter sedan så var jag inne på en blogg, och fick se ett yourube-klipp.

 

 

 

 

Denna lilla flickan har så rätt....

Sluta bry er om hur ni ser ut!

Eller hur mycket ni väger!

Så länge ni är er själva så kommer ni hitta de människor som bryr sig om er..

Om ni försöker vara som alla andra så är ni inte er själva,

utan kommer få en massa vänner som inte respekterar hur ni verkligen är.

 

Menmen, nu ska jag nog äta :D

byye :*


Comments
Commented by: jenny

sv: haha jaa det e jätte svårt (:

vad ska du göra idag då?

2010-07-13 @ 13:11:59
URL: http://roseettens.blogg.se/
Commented by: jenny

sv: nej jag e inte heller lik min pappa till utseendet. (:

jag lägger väl ner typ 1-3 timmar om dan tror jag ;)

2010-07-13 @ 13:22:59
URL: http://roseettens.blogg.se/
Commented by: ida liifw

häftig header!

2010-07-13 @ 17:21:49
URL: http://idaliifw.blogg.se/
Commented by: dennis

naaaw älkling du är det bästaste som hänt mig <333 förlåt för jag höll på att kriga med dig med maten (A) du va ju redan kladdig efter ha ätit en kebabtaillrik med händerna hahaah XD puss <3

2010-07-13 @ 21:11:03
Commented by: Mollie

Haha, har du börjat läsa samma bloggar som mig? xD

2010-07-13 @ 23:02:12
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0