Läppglans på tänderna!

Godmorgon =)

Idag så har jag och Dennis bara tagit det lugnt :D
Just nu är han i duschen, och jag har inget o göra...

Kunde inte sova i natt xD
svettades som fan, och Dennis höll mig vaken :O

Klockan tre ska vi möta Mollie, Thomas och Emma :D
Har för mig att Thomas skulle ta med någon kompis också ^^
Sedan ska vi möta en massa av Dennis kompisar också =)

Idag har Dennis sminkat mig xD
HAHA, slutade med mascara överallt, och nagellack över hela händerna :O
Och läppglans på tänderna xD

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Jag åt en tomat, sedan gick jag rakt upp och kysste Dennis..
Fatta att han skrek till och knuffade bort mig xD
Världens roligaste! :O

Och nu har jag disco, mohaha >:D

Aja, ska väl dansa runt lite xD
Hejdåå! :D :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0