Lite små detaljer från de senaste dagarna

Glömde ju helt bort de små små små, men roliga detaljerna! :O

Haha, jag o Dennis fick varsitt sugmärke på halsen! ;)
Hans växer, och mitt ser ut som om blodet rymt ur ådrorna, och allt är bara ojämnt :O

Hmm.. nu ska vi bara komma på någon mer detalj.. :O
Sätt inte på en film du verkligen vill se om du ska se den med din kille! :D
Kommer ändå inte bli så mycket TV-tittande ;)

Om din mamma erbjuder er godis, säg inte nej..
Hon köper det ändå :O
Min mamma iaf (A)

Noppa aldrig jordgubbar om du har mensvärk! :O
Haha, just det.. Fick sån himla mensvärk igår!
Trevligt... men, så är det :O

Tror nog inte det var mer jag skulle skriva.....
Haha, ni vet...
Jag planerar mina inlägg när jag ligger i sängen.
Inte så smart, med tanke på att man glömmer en del när man sover xD

Haha, måste ju citera en rolig sak som Jacob sa i Eclipse också !

Bajbaj.. :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0