Nu tänkte jag berätta om världens bästa dag i Åhus!!

Började med att jag var TRÖTT!
Hade somnat klockan halv två, ritade på tröjor halva natten ><
Gick upp sju :O

Sen åkte vi till Andreas..
Efter några raseriutbrott och bucklor på pappas bil så åkte vi.
Jag fick skjuts på en motorcykel! :D

Sen kom vi dit, och då fick jag fixa lite med tröjorna xD
Jag är den nya tröj-designern (Y)
Sen gick jag och mötte Aita och Petra! :D

Vi .... gick runt :O HAHA
Sen träffade vi Boje! :D
Och så gick vi runt mer xD
Kollade på standfotbollen, och hejade på pappa..

Sen kom Dennis, Mollie, Alex och Emma! :D
Så gick vi runt lite, och solade ;D
Sen gick vi tillbaka till pappa, och tittade på när han spelade.
Eller, vi tittade inte. Vi var för upptagna med o mobba pojkar och hångla ;)

När pappa spelat klart fick vi äta! :D
Eller jag iaf.. ^^
Dennis satt och kollade på..
Kände mig ganska dum :O Försökte stoppa in gaffeln i kinden xD

Sen gick vi och badade! :D
Vi simmade runt och slogs mot de farliga vågorna!! >:D
Eller... Vi drack upp dem ><
HAHA, sen hoppade vi runt och plaskade :D

O så myste man ju med Dennis, både i vattnet och i sanden (A)
Att hångla i vattnet var inte så lyckat, vågorna attackerade oss :O
Så det var mysigare i sanden
Även om vi fick en massa sant i håret.. =)

Sen åkte de hem..
Så jag gick till pappa :O
Så visade det sig att de inte fått plats i bussen xD
De försökte lifta :O

Då hann jag ge Dennis ännu en hejdå-kyss (A)

Lyckad dag, säger jag bara! ;D
Nu ska jag på toa, byye!! :*

Comments
Commented by: din dennis <3

haha det va verkligen en lyckad dag vi hade :D <333

2010-07-04 @ 11:44:05

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0