Och så var det ju det där med o flytta....

Jag har tänkt en del på... tja, det mesta.
Om jag börjar på Vägga,
så kommer jag få gå upp vid fem varje morgon.
Alltså kommer jag vara riktigt trött.
Det kan ju påverka mina betyg.....

Så tänkte jag och Mollie att vi skulle flytta ihop i en etta i karlshamn.
Dela på hyran lixom...
Nu vill Mollie inte bo i en trång liten etta,
alltså måste vi bo i en tvåa.
Dyrare för oss båda.

Nu vill Dennis också vara med i leken :O
Okej, billigare.....
Men,
Om vi blir tsms, och sen gör slut.
Vi bor ju ihop då, stämningen kommer vara väldigt skum!
Och vi har ju bara träffats två gånger,
och vi pratar redan om boende...
Kanske lite...?

Men han tänker sig att flytta ihop nästa år, när han fyller arton.
Vad ska jag göra hela detta året då??
Jag kommer dö.... :O

Jaja, slut på klagomål nu :D
Är ändå glad ;)
:*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0