Osynlig porr

HAHAHAHAHAHAHA!

 

Nu måste jag bara skriva lite här....

 

Läste nyss Ginas blogg, där hon skrivit ett hat-inlägg på sin blogg om Britney Spears. Det var såklart inte seriöst, men fatta vad folk tog illa upp!

 

Som en kommentar: "Bara för att hon är berömd så betyder det inte att du kan vara hur elak mot henne som helst"

Okej, så man måste behandla alla berömda människor som gudar?

Gråta när man ser dem?

Tro att de inte är mänskliga?

 

Tänk er Lady Gaga sitta på toaletten med diarré.

Svårt o se, va?

Men så är det faktiskt.

Berömd eller inte, man är människor!

Jag kan bli berömd om jag vill, blir jag en gud då?

En som alla ska dyrka och tro saker om?

"Neeeeej då, hon äter inget. Hon är jättesmal, men inte för smal. Hon går aldrig på toaletten och är aldrig sjuk. Hon fiser aldrig och rapar inte heller"

Wtf??

hmmm......

 

 

 

Och sedan vill jag bara slänga på lite skitsnack också....

 

Lady Gaga: "I wanna take a ride on your discostick"

översättning: "Jag vill ta en tur på din diskopinne"

Betydelse: "Jag vill knulla dig"

 

Britney Spears: "I'm a slave for you"

Översättning: "Jag är en slav för dig"

Betydelse: "Gör vad du vill med mig, jag går med på det"

 

Madonna: "My sugar is raw, sticky and sweet"

Översättning: "Mitt socker är rått, klibbigt och sött"

Betydelse: "Mina privata vätskor är goda"

 

Förstår ni?

Om vi översätter låttexterna av dessa stjärnorna så handlar alla om en sak - sex.

Alla handlar om sex, för att killarna ska kunna använda det som diskret porr.

Osynlig porr!

De ser saker, får för sig saker.

Någon av oss tjejer som är intresserade i hur Lady Gagas rumpa ser ut..?

Madonna halvnaken - who cares?

Nejmen titta.. Undra varför Britney Spears är inoljad, och varför hon bara har en tröja och trosor på sig, och undra varför hon drar i sina trosor...

 

Varför handlar mycket musik idag om sex?

För att sex säljer!

Och ALLT handlar om pengar!

Ingen som tänker på de små.

Nejnej, det slutar bara med att 4-åringar frågar om varför det är en massa nakna flickor på tidningarna längst upp på hyllan i affären.

Vad ska vi då svara?

"Det är en sinnessjuk värld vi leker i..."

är det ens lagligt o säga så till ett barn?

 

Jag är i alla fall upprörd!!


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0