Självförtroende och gräsmattor - ser ni likheten?

Godmorgon alla mina "miljoner" läsare....
Just nu sitter jag i ett par shorts och en t-shirt,
blött hår och solglasögon,
och bara tar det lugnt :D

Idag ska vi paddla kanot med jobbet. Vi får hoppas att det blir något kul av det.
Men jag vet...
Allt kommer bli förstört bara för den där laman :O
JAA!
Det ska jag nog fan börja kalla honom...

Nästa gång jag ser Robert ska jag säga: "NEMEN TJENA LAMAN!"
Eler...?

Aja, han kommer väl ändå inte ta åt sig.
Eller så ignorerar vi honom bara.
Han kommer ju bli uttråkad förr eller senare.

Jag förstår mig inte alls på en del killar :O
Har de det som en hobby, eller?
O försöka sänka tjejers självförtroende?
Säga saker till dem, så de låtsas vara oberörda,
medan orden egentligen skär rakt in i hjärtat på dem?

Nej, fy för såna killar!
Istället ska man umgås med de som vill dig väl,
som dina vänner eller din kille
så de kan hjälpa dig i svåra situationer,
trösta dig och försöka fylla hålen som idioter gräver.

Jo men precis....
Alla har ett självförtroende...
Det är format som en gräsmatta.
Om de som går förbi inte har en lika fin gräsmatta,
så kommer de försöka gräva ett hål i gräsmattan,
för att sedan fylla sina egna hål.

Allt handlar om avundsjuka.
Det är... idiotiskt!

menmen, nu ska jag nog ut i kylan :O
jaa, det har ju regnat....
FY PÅ DIG EMMA!
Ditt fel! :O
Det var ju du som dödade den där spindeln! :@
Du skulle aldrig ha gjort det :(
Men jag älskar dig ändå!! :D <3

byye! :*

Comments
Commented by: Mollie

Laman sa "Nu går jag och hänger mig."

Jag säger till Krille "Bra, gör det. Snälla."

Krille kollar på mig.

Laman säger "VAD SÄGER DU?"

Krille säger "JAG KAN HJÄLPA DIG!"

2010-07-06 @ 17:13:46
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0