Ska vara inneboende hos Älskling! <3

Hej alla! Japp, jag lever :D

 

Nu ska jag berätta allt som hänt i helgen.

Varning för ett långt men roligt inlägg! ;)

 

Jag kom då som sagt till min kusin Sofi i fredags.

Hon hade problem med att hitta något o ha på sig!

Så hjälpte jag henne att göra ett par shorts av sina gamla byxor :D

 

Sedan satt jag vid hennes dator och stod för musiken ;)

Så gick vi mot bussen, tog den och var plötsligt i stan.

Det var då jag, Sofi och hennes kille Krille.

Så mötte vi min faster, och pappas kompis Andreas och hans dotter Minna.

Vi gick alla till ett ställe och beställde mat.

Jag hade baqra ätit en citron under dagen, och klockan var åtta!

 

Så kom pappa. Han åt lite av min och Sofis mat, sedan gick vi vidare.

Vi gick hem till pappa, och jag var ännu en gång DJ.

Jag och Minna camade med allt möjligt folk, haha!

alltid lika kul :D ♥

 

Sedan sminkade jag mig lite snabbt, och gick ut med Andreas och Minna!

Vi gick tilln karusellerna, och jag fick en biljett av Andreas.

Jag och Minna åkte Extreme fly en gång, riktigt kul var det! :D

Sedan ställde vi oss utanför domus och väntade på pappa och dom andra.

Så kom pappa, Sofi, Krille och min andra kusin Jessica.

Alla lika fulla xD

 

Så gick vi och träffade pappas kompisar, bl.a. Musti och Gordon.

Sedan gick vi till någon bar, Harrys.

Det var 20års gräns, men jag kom in :O

Så satt vi och hade tråkigt, det var fullt med gamla tanter xD

Så jag, Krille och Sofi gick till Banken.

 

på vägen mötte vi en av Sofis kompisar.

Sofi frågade hur gammal han trodde att jag var.

Han bara: är det en sån kuggfråga? Hmm... 21?

 

HAHAHA

Så gick vi in till kassan på banken.

Det var tydlige 22års gräns där.

Jag kom otroligt nog in ändå!!

:O

gratis också! xD

 

Så dansade vi, men jag gillade inte alls det.

Fullt med äckliga gubbar och kom alltför nära inpå :S

En del dansade precis bakom en, så jag bestämde mig för att bara stå och titta dumt på Sofi.

Men det bästa var ju Sofi!

Så fort det gick förbi en kille och tittade på mig, så blängde Sofi på dem!

Asså, Sofis ögonbryn gör så att hon alltid ser sur ut.

Seriöst, killarna sprang därifrån!!! :O

HASHAHAHAHHAHAHAHA

 

Jag och Sofi ägde stället den kvällen!

Kanske inte inne på dansgolvet, men i kanten.. utanför klumpen med folk :D

 

Sedan satt vi och väntade i någon timme på att min pappa skulle svara på tele :O

Så kom han till sist, och så beställde vi pasta.

Vi gick hem, och åt.

Sedan somnade vi vid fem xD

 

Dagen efter så vaknade jag lite senare.

Jag och pappa åkte motorcykel hem till min farmor och farfar.

Jag var i trädgården och föråt mig på röda vinbär xD

Man får ont i munnen till slut :O

 

Sedan åkte vi hem på kvällen, och så åt vi langos till kvällsmat :D

Det hände inte så mycket i lördags.. ^^

 

Men igår så hände kanske lite mer...

Jag och pappa tog tåget till hässleholm vid 10 på morgonen.

Bytte där, åkte in till göteborg.

Åt lite sushi :D

Tog en buss till trollhättan.

Tog tåget därifrån till Karlstad.

Köpte en bil, och åkte hem.

 

Vi åkte som mest i 249 km/h ;O

Vår genomsnittshastighet var säkert 120 xD

Men så kom jag iaf hem klockan halv elva på kvällen igår xD

Kul var det =)

 

Idag ska vi fira Emmas födelsedag med en liten fest hos henne! :D

Så ska vi sova hos henne, och imorgon ska jag åka in till karlshamn :D

Ska sova hos älsklingen tills på lördag! <3

 

menmen, nu måste jag göra mig iordning, och packa! :D

byyye! :*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0