Söta sms från älsklingen! <3

Dust yourself off, and back in the saddle....

JAG ÄR SÅ GLAD IDAG! :D

På jobbet så pluggade vi först, sen åt vi.
Jag och Mollie har börjat på världens bästa Rollspels-berättelse! :D
Ni får köpa boken sen ;)

Sen åkte vi iväg och skulle paddla kanot.
Jag och Tove var inte med, utan fick skjuts till grillplatsen,
där vi skulle möta de andra. De som paddlade dit :D

Så åt vi BLÅÅBÄR.. NOMNOMNOMNOM :D:D:D:D
Jag satt på marken och plockade HAHA
Jag - är - lat - (Y)

Sedan började vi grilla, korv! :D
Alla kom, det var iskallt och korvarna var brända.
Brödet var slut så jag o Emma åt med pinnar :D

OBSERVERA att jag inte skrivit något om Idioten än :O
Eller hans nya namn - Laman..
Han blev utskälld av Krille, och så skärpte han sig.
Man mår mycket bättre UTAN hans onödiga kommentarer :D

Sen åkte vi hem, och så har man kollat TV hela kvällen.
O så har man ju fått en MASSA söta sms från Dennis! :D
Så även om Laman hade kommit nu,
så hade han inte kunnat ta leendet från mina läppar :DDDDDDDDDD

Får jag säga en sak??

JAG

ÄR 

GLAAAAD!!

Byye! :D :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0