vilse i karlshamn!

Förlåt för att jag inte hann blogga igår :O

Hade nämligen väldigt bråttom..

 

Men det var riktigt trevligt!

Dejten började med att jag fick en massa vackra rosor av älsklingen! :D

Sedan gick vi alla och badade på väggabadet.

Några timmar senare så gick vi och åt på en 17oo-tals restaurang :D

 

Sedan låg vi på en gräsmatta och hånglade i någon timme ;)

Sedan skulle vi till resecentrum.

Fast vi var så himla törstiga, så vi gick in o handlade dricka,

de andra stack utan oss.

 

Sedan virrade man runt i halva karlshamn innan man hittade resecentrum :O

 

Men det var riktigt mysigt! :D

 

Idag ska jag till älsklingen igen!

Vi skulle tydligen bada idag igen, med hans kusiner.

Fast jag tror nog inte att jag badar..

 

Men nu måste jag skynda mig! :D

byye på er! :*


Comments
Commented by: Jenny

sv: åh tack du är en ängel <3

Jag är faktiskt vääldigt lång, 179-180 cm !

Och det är därför jag har så stora fötter &

så har jag ärvt det av min pappa. (:

vem har du ärvt det av då?

2010-07-11 @ 14:53:23
URL: http://roseettens.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0