Dagens citat!

"I came to move"
- Taio Cruz

"Jag kom för att röra på mig" Det låter som en bra idé!
Man får väl göra som man vill? Jag menar, var ska man annars göra det?
Måste man alltid ´passa in´?
Det får mig att tänka på en annan sak som hände på holje marknad.
Jag var GLAD! alltså kände jag för att VISA DET!

Mitt bästa tips för att vara dig själv är att göra det du känner för! Tänk inte på vad andra kommer tänka när de ser dig. Det är bara du som vet vad du själv vill, men om du försöker vara som alla andra så hindrar du dig själv från att göra saker du vill göra.

Jag började då dansa. Med Emma! :D Och... jag kände för att visa världen hur jag kan röra mig! Alltså, ganska mycket höfter.
Så jag började dansa, med mina höfter, och ett paraply! xD
Det var så bra musiiiik där! :D
Sen kommer... ÄH SAK SAMMA, jag nämner namn. eller, jag kan kalla henne för "Q". Q är en tjej på 14 år. Hon kommer då fram, med sitt "gäng" och börjar prata med Emma. Då säger hon plötsligt till Emma att jag såg ut som en hora!
Okej, en hora är då en som ger okända människor sex gäntemot betalning. En hora går omkring, drogad, nästan naken! Dom måste ju visa sina klienter vad dom köper......
Okej, så är jag en hora? Jag hade en gul, urringad klänning som gick ner till knäna. Okej, jag hade faktiskt ett svart linne under också, för att inte visa min urrigning! Jag var glad och pigg, inte drogad!

Okej, då ska vi se lite på Q;s bakgrund.
Varje helg så super hon sig full och går på fester, och gör som jag. Dansar med höfterna, men med mindre kläder.
jag har aldrig varit full i hela mitt liv, och jag har aldrig varit på en riktig fest heller! 
Q förlorade oskulden när hon var.... runt 10.
Jag är oskuld!
Q hånglar med första bästa kille.
Jag är rädd för att göra sånt med människor jag knappt känner!
Q raggar på alla killar hon möter.
Jag raggar inte på allvar! Och jag raggar definitivt inte på en kille som jag är osäker på! Det händer bara i kyrkan, för där vet jag att folket är trevligt!

Okej, ni bestämmer. Vem är mest hora?
Eritzkak - eller - Q
??

Menmen, nu börjar jag få ont i öronen ><
Byye! :D :*


Comments
Commented by: Mollie

Q ;)

2010-06-16 @ 15:24:07
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0