HAHAHAHAHA jag stör mig på killar!!

(En kille addar mig på msn och försöker få mig att starta min cam)

Eritzkak is under your bed säger (13:43):

Usch nej, jag ser hemsk ut!




Emil säger (13:42):

det gör du inte due alltid snygg<3




Eritzkak is under your bed säger (13:43):

haha vad vet du om det




Emil säger (13:43):

bilderna i bdb




Eritzkak is under your bed säger (13:44): 

det är inte så jag alltid ser ut ><




Emil säger (13:44):

du e skit snygg i alla bilderna<3




Eritzkak is under your bed säger (13:45):

ja, på bilderna ja Men jag lägger bara ut de bästa bilderna på mig, haha




Emil säger (13:50):

men plzz




Eritzkak is under your bed säger (13:50):

nanje




Emil säger (13:51):

snälla




Eritzkak is under your bed säger (13:51):

nee




Emil säger (13:51):

skicka bilder då?




Eritzkak is under your bed säger (13:52): 

orkar inte




Emil skickar:

 (bild på sig själv)

 (bild på sig själv)

kolla jag skickar oxå




Eritzkak is under your bed säger (13:55):

jaha




Emil säger (13:55):

vad tycker du?




Eritzkak is under your bed säger (13:55):

vad kan man tycka?

jag dömer inte efter utsidan




Emil säger (13:56): 

hur dömer du?




Eritzkak is under your bed säger (13:56):

insidan! vad annars?




Emil säger (13:56): 

kuken?




Eritzkak is under your bed säger (13:56):

omg

sluta skriv till mig din äckliga idiot, okej?




Emil säger (13:57):

va?




Eritzkak is under your bed säger (13:58):

insidan är väl för fan inte kuken!

jag bryr mig inte om din jävla kuk, okej?




Emil säger (13:58): 

förlåt då




Eritzkak is under your bed säger (13:58):

Så typiskt killar!

varför tror du att jag vill ha sex med dig bara för att du skriver att jag är snygg?

Så jävla fail, killen.

så jävla fail!




Emil säger (14:03):

sug min kuk




Eritzkak is under your bed säger (14:03):

sug den själv!




Emil säger (14:03):

kna inte




Eritzkak is under your bed säger (14:04):

då så




Emil säger (14:04):

men du kan ju




Eritzkak is under your bed säger (14:04): 

nej

be någon av dina äckliga polare att göra det




Emil säger (14:05):

har gjort det för länge sen




Eritzkak is under your bed säger (14:05):

OMG BÖÖÖÖG!




Emil säger (14:05): 

omg hora




Eritzkak is under your bed säger (14:07):

HAHA jaha, så bara för att jag inte vill suga av dig, så blir jag helt plötsligt en som säljer sig för sex?

hmmm, okej. Men horor vill ju suga kuk, alltså är jag ingen hora, för jag vill ju inte!

PLUS, att jag är oskuld! SUG PÅ DEN DIN BÖG!




Emil säger (14:08):

jag suger inte jga slickar




Eritzkak is under your bed säger (14:08):

HAHAHA okej, slicka på den då!




Emil säger (14:08): 

om jag får slicka din fitta




Eritzkak is under your bed säger (14:09):

tyvärr, jag är buddha. Gå och leta upp en skabbig fjortis eller något istället, jag har inte tid med idioter just nu!




Emil säger (14:09):

jag har tid men hora som du




Eritzkak is under your bed säger (14:11):

Som sagt, jag kan omöjligt vara en hora!

Jag är oskuld. En hora är inte oskuld

En hora hade mer än gärna sugit av dig för en femma. Jag skulle inte ens gjort det för en miljon!

Tänk efter innan du öppnar din äckliga mun nästa gång !




Emil säger (14:11):

asså juste ingen vill ta din oskuld du e för ful




Eritzkak is under your bed säger (14:13):

HAHAHAHAHAHAHAHAAH omg du är ju bara för dryg grabben! För det första så VET jag att jag är snygg!

För det andra så VILL jag inte att någon ska ta min oskuld!

Och för det tredje så hade jag hellre låtit en ÅSNA ta min oskuld än dig



Emil säger (14:13):

mhm




Eritzkak is under your bed säger (14:15):

block, bye HAHA

Comments
Commented by: Mollie

-.-'

2010-06-17 @ 17:13:43
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0