HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

bara en för sjuk video som tre av mina gamla klasskamrater har gjort xD
jag skrattade som fan......


Eritzkakhumor, mobba mig inte xD


Menmen, funderar på att snart lägga upp en porrig dansvideo på mig och Mollie :O
Fast.... tvekar xD
HAHAHAHAHA det enda som är porrigt är jag! Man ser halva mina bröst genom hela videon, och så dampar jag och Mollie som vi brukar.....
NI FÅR DEN IMORGON - OKEJ?? :D
HAHAAHHAHA

de e bra, man ska skämma ut sig själv!
Det stärker självförtroendet på något dumt sätt....
HAHA :D

Och så måste man ju bara berätta en sjuk sak....
När det var holje marknad här så pratade vi alla med Micke :D
Och då kommer smarta lilla jag med den übersmarta kommentaren...
Micke: Åh, jag blev sugen på en sillmacka!
Jag: UEEEEE! SILL!!! :O
Micke: Varför är det så? Alla i norr verkar gilla sill, och alla i söder hatar det.
Jag: Men jag är ju från kristianstad, och jag gillar inte sill!
Micke: Men... Kristianstad ligger ju inte i norr......

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
kan ni tro att jag har 127 i IQ?? :O
inte jag iaf ><

nu ska smartisen snart sova :D
Glöm inte o skaka alla era rumpor innan ni somnar! ;)
Naaaaaatti!! :*

Comments
Commented by: Mollie

Emma och jag dog också när vi kollade videon igår, riktigt grym. ;)

2010-06-16 @ 15:24:51
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0