HAHAHAHAHHAHA dooooglas!! :O :@

OMG DOGLAS!!! :O

Jag stod nyss i duschen, och så har jag dörren öppen. Dels för att den varma luften ska åka ut så att inte fläkten går igång, och för att höra musiken bättre.
Så tänker jag "Tänk om någon skulle komma nu. Och så står jag här i duschen, helt naken. Eller om det skulle komma en mördare"
Vad tror ni inte händer?
DOGLAS BÖRJAR SKÄLLA FÖR FULLT!! :O

Ibland skäller doglas när någon bara går förbi utanför.
Men det kunde ju inte jag veta!
JAG SLÄNGER MIG UR DUSCHEN, HELT INTVÅLAD, OCH STÄNGER SNABBT DÖRREN !!! XD
Jag höll på o halka! :O

Sen slutar han skälla...
MEN FATTA VAD RÄDD JAG BLEEEEV!! :O
Sen tänkte jag på om det klanske var ett spöke, som bara skulle ploppa fram och skrämma livet ur mig -.-'
BRA ERIKA! HAHAHAHHAHAHAH

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0