Hej igen!!

Nu har jag inte bloggat på 2 veckor AHAHAHAHHAH

första veckan så fick jag datorförbud av mamma, och andra veckan spenderade jag hos Mollie! :D
Hade bråkat med Tobbe, och orkade bara inte med o vara här längre, så jag blev inneboende hos Mollie =)

Det var riktigt roligt, och skänt också. Verkligen något som jag behövde!

Menmen, idag gick vi karnevalen haha! :D
Har inga bilder än, men jag kan ta bild på mitt hår =)
Har tvättat av mitt smink, men jag vågar inte slätta ut mitt hår :O
Titta själva så får ni se! xD



Jag skulle då föreställa denna lilla pumpan xD


Visst var vi lika? xD
Fast det såg kanske lite roligare ut med sminket...

Ha de bra, mohahaha :D

Comments
Commented by: Maria

Jag såg dig och tyckte du var jätte fin...Kramiz<3

2010-06-09 @ 18:03:17

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0