Hmmm.....

jag tror nog att jag ska göra något helt nytt då och då här på bloggen :D
Jag tror att jag kommer kalla det.... Hjärnkramaren :O
HAHAHA, blir man inte lite nyfiken nu? ;)
Det är iaf något som alla kan lära sig av, både jag och ni.
Det kommer bli mycket text, men det kommer bli värt och läsa! =)
tror jag ska börja med något enkelt....

ni får veta mer sen! ;)

igår så badade man med Mollie i halen ;D
Det var varmt i vattnet, men iiiiiskallt när man kom upp! :O
Så jag o Mollie... värmde oss på toaletten xD
HAHA

Jag var iklädd endast ett linne och korta shorts, och jag FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!!
Så jag cyklade inom Tove och fick låna hennes lillebrors tröja :D
Sen mobbade man honom och hans störiga små kompisar, och de slutade med att man cyklade därifrån, dyblöt ><
Sen kom man hem, och kröp ner i den varma sängen! ;)

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0