Med Emma!! :D

Vi sitter och dansar, och hon äter chips! :D
HAHA dagen på "jobbet" liknade gårdagen ganksa mycket,
bortsett från att jag inte badade och att vi bråkade med alla killarna
i bilen haha xD
O så har vi fått två nya vänner! ;D

Fast.... jag badade ändå nästan.... alla skvätte ner mig!! :O
Och när jag tänkte hoppa ner (med både underkläder och vanliga kläder)
så fick jag inte det! :O

En sak jag har tänkt på är.... hur jag lyckas få de flesta av
mina inlägg så långa :O
Jag vet inte, jag bara skriver en massa oviktigt strunt xD

Och varför gör jag dessa dubbelhopp? xD HAHAHAHAHAHA
ERIKA! SLUTA PRATA! :O

NU SKA VI RINGA TILL MICKE!! :D
BYYYE!! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0