Mohahaha :D

All the crazy shit a did tonight,
those'll be the best memories
I just wanna let it go for the night,
that would be the best therapy for me
Hey hey, Yeah yeah (Y)

Nu har jag precis kommit hem från bion :D
Kollade Eclipse med Emma, Mollie o Alex..
Vi satt bredvid världens JOBIGGASTE fjortisar!!
De satt och skrattade igenom heela filmen!!
Fick reda på senare att de inte betalat för filmen :O
Idioter.......

an det så hände en del kul på jobbet xD
Jag o Alex fick inte plats i köket,
så vi gick för o städa en sjö.
Med krattor.
Sen åt vi, och så åkte vi till skogen xD
Sen kollade vi på när en del spelade lerboll.
Handboll i midjedjup lera, som luktade skit (Y)
Man stod ju själv med benen täckt av lera :O
Sen gick vi för o bada, hade inga badkläder med mig :O
Så.. jag bestämde mig för o bara doppa benen!
Hoppade i med mina skor xD
Vattnet var jättevarmt! :O
Så jag bestämde mig för o hoppa rätt ut, med kläder och skor.
Så då gjorde jag det! :D
Sen tog det en jäbla tid o torka ><

MEN SKÖNT VAR DET!!!!!
Ångrar de inte ;)

Nu är jag döööd, ska nog sova nu :O
Natti på er folket! ;) :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0