Nu är jag hos Mollie! :D

Imorgon är det midsommarfest, ska bli skoj =)

Har precis varit i duschen, lite fräsch måste man ju vara ;)

 

När Mollie duschat så ska vi kolla på film! :D

"Vem satte dit Roger Rabbit"

 

Rolig.................

Haha, jag bloggar så sällan, ändå är det så många som besöker min blogg, dagligen.

Kul ahaha =)

 

det påminde mig om en sjukt rolig sak....

Första gången jag någonsin pratade med min mamma på msn, vilket var för några månader sedan, så bombade hon mig med blinkningar.

Då skulle jag fråga om hon hade kul, det jag skickade var "har du kuk?"

HAHAHAHAHAHAHAHA

så dumt att k är bredvid l på tangentbordet...

som tur var så märkte hon inget xD

 

aja, nu ska jag nog in på bdb...

byye! :D:*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0