Nu ska jag berätta om mig själv! :D

För det första - jag är inte svensk!
Min mamma är nästan helsvensk, men min pappa är halvturk.
Mamma har även irländare, spanjorer, fransmän, engelsmän och zigenare i släkten.
Alltså, är jag ett blandbarn! :D
Vad kan man mer berätta.........
Jag är naturligt brunhårig! :D
ljusbrun, men min utväxt är svart -.-'
Mitt hår är som en säck, allt är ihoptrasslat :O
Min kusins kompis säger att jag har dreadshår :O
Mitt hår är det jag gillar mest med mig själv haha :D
tror jag :O
Men jag är ändå ganska nöjd med mig själv :D
Okej, favoritsaker!
Mitt absoluta favoritdjur är Hajar!! Men jag gillar alla djur :D
FÖRUTOM!!
fjärilar!!! :O:O:O:O:O
Det är det äckligaste som finns!!! ><
Jag äter det mesta :D
Mina favvofärger är svart, vitt, rött och rosa ^^
Jag älskar o skriva berättelser!! :D
Jag har medelmåttliga betyg i skolan...
Jag behöver itne plugga haha :D
Jag har 127 i IQ, intressant? xD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
jag ÄLSKAR o skratta!!!! :D:DD:D:D:D::D:DD:D
Skrattar åt det mesta faktiskt ^^
Speciellt när folk slår sig! xD
hmm, vad kan man mer berätta.......
Jag har en orm hos min pappa! :D
Hon e cool ^^
Sen.........
har jag en del dåliga barndomsminnen, som vi gärna inte ska gå in för mycket på.
Ganska personliga saker.

Nu till det snuskiga!! :D
Jag har SNUSKIG humor! :D HAHAHAH
Jag e oskuld...
Singel :D
Min första kyss gick till en totalt främmande man i Thailand xD
Sen har jag bara kysst en annan person, och det är faktiskt Tove.
Jag är inte så.. jätteintresserad av sex, eller tanken på sex...
Men skämta kan man alltid! :D

jag ÄLSKAR o hålla på med småkillar! :D HAHAHAH
Det är därför jag ÄLSKAR skånes fagerhult! :D
Ja, jag e sjuk ^^
Men, de e faktiskt för att ...
jag skrattar ju åt allt, och även åt alla.
Det visar ju oftast att man är intresserad av någon, men jag kan faktiskt inte hjälpa det! :O
Så killar börjar oftast gilla mig.
Kanske inte på det sättet, men de håller på tillbaka, och det är jävligt kul! :D
Okej, jag får faktiskt itne svära, men jag gör det ändå.
Jag är faktiskt buddhist!
Det kunde man kanske inte tro?
Eller, kanske inte en jättereligiös sådan, men jag tror inte på någon gud.
Jag tror bara på naturens gång, inget annat.
På vetenskapen!
Ja, jag erkänner. Jag tror att vi alla har varit apor, och även några encelliga varelser i vattnet!
Vi kanske ändå levde med dinosaurierna, vem vet?
Jag tror på fred.
Jag tror på mänskligheten! :D
MOOOAHAHAHAHAHHA *Evil laugh*

nu orkar jag inte skriva mer xD
HAHAH
godnatt alla!

måste komma på något citat också :O
byyye! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0