Nu tänkte jag göra ett inlägg!! :D :D

heeeeeeej alla! :D

Jag ska börja med o prata om en låt.. innan jag glömmer det :O
Lady gaga - Monster

Hur kommer det sig att jag inte hört denna låten tidigare? :O
Den är för bra!! :D
He ate my heart, He a-a-ate my heart...
There was a monster in my bed!
<3

Idag har man börjat sommarjobbet :D
Det är ganska kul.
Man lär känna en massa skumma människor, haha xD
Vi badade tidigare, och då skvätte några killar vatten på Tove för att
hon inte vågade doppa sig, så började man ha vattenkrig med dem xD
Sen tittade vi på en massa småkillar som gungade i
ett rep som satt fast i ett träd. :O

Sen cyklade man till Halen och badade med Mollie och Emma! :D
Vi våldtog varandra i vattnet o.O HAHAHAHAHHAHAHA

Ah, och igår kom ju Dennis och hälsade på! :D
haha, lyckat asså.
När han kom så skulle vi fika, men det var stängt.
Så vi gick hem till mig istället xD
Så var vi ute med hundarna i typ 3 timmar :O
Sen låg vi och myste i sängen (A)
HAHA, Max vaktade oss när vi hånglade xD

Men ..... HAHA Dennis, du är ett monster! :D
För du var i min säng :O
men ett trevligt monster =)

Nu ska jag... dansa... :O
HAJDÅ ;) :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0