Sean banan är pappa till alla rumpor, visste ni det? :O

HAHAHAH
var bara tvungen o skriva det xD
Låten är ganska gross, men den svänger bra xD

Idag ska vi ha avslutning i kyrkan vid 4, åååh vad skönt med sovmorgon! :D
Sen ska vi ha avslutningsmiddag vid 7 i skolan =)
Vi paras ihop kille - tjej, en del killar ska nog ha två tjejer, och sedan ger killen tjejen/tjejerna en ros, och så äter man i matsalen.
nooooo, jag får säkert inte sitta i närheten av Mollie! :O
jag kommer dö, kan inte äta ensam, och jag är ju typ.. "ensam"... xD o så kan jag inte äta när någon tittar på mig :O
Jag får för mig att alla kollar på mig när jag sitter ensam -.-'

Men vi får hoppas på det bästa =)
Nu ska jag kolla sminktips, duscha och sedan.... bara vara xD hahaha
undra hur lång tid jag behöver på mig :O

byye! :D :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0