WOOOOAAAAAAAHHH!!!!!!!!! OMGGGGGGG!!!!!!

FUUUUUUUUCK VILKEN MARRRRRDRÖM ASSÅ!!!! >< >< ><

Kommer hem, från kyrkan, och vad händer?

Såklart är ingen hemma, mamma o Tobbe jobbar på srf.
Går in på mitt rum.
EN FET JÄVLA FJÄRIL ATTACKERAR MIGGG!!!!
Så kämpar man med att få ut den,
VAFAN, skitlätt när man har fjärilfobi!!!!!! ><

Sen sätter man på datan.
Helt plötsligt hör jag Tiger (vår katt).
Han jamar precis som om han håller på o dö!!!! :O
Han är 16 år, klart man blir orolig.
Springer ut i hallen.

TROR NI INTE ATT HAN HAR EN FEEET HALVT UPPÄTEN RÅTTA I MUNNEN!!!
Så jag måste alltså själv ta papper, och sedan låsa upp ytterdörren, gå ut i kylan, öppna "dörren" till soptunnan, och kasta den.
Tror i inte att mamma ringer precis när jag ska plocka upp den?? :O
Alltså har jag ingen hand till att låda upp överallt!
PLUS att den fortfarande var varmmmmmmmmmmmm!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEE!!!!!!! JAG DOOOOOOOOG OMG!! :O

Och så har jag halkat på en rot, och skrapat upp halva vaden, och fått ett fett blåmärke på röven!! ><
Så jag kommer alltså se extra cp ut i fagerhult imorgon.
Ett skrapsår över halva benet, ett fett blåmärke och en maaaaaaassa röda prickar överallt.
Hatar myggor !! o.O

Menmen, kommer ändå ha på mig mina shorts! :D
Pallar nog inte ha tights, kan kanske ta med mig ifall ifall..........

GODNAAAAATT ALLA LAXAR!!! ;*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0