Dagens citat!

Han har ingen aning om vad han går miste om
- Mamma



jag älskar verkligen min mamma! Vi har ett så starkt band, hon och jag. Jag pratar med mamma om det mesta.
Hon är som min bästa kompis! Fast hon är mycket pinsammare.... hahaha! :D
Detta citatet har med killar o göra. Varje gång jag blivit ledsen över en kille som inte gillar mig, så har mamma kommit med denna kommentaren, och jag vet att hon har rätt. Jag är värd en kille som älskar mig för den jag är!
Eller som Mollie nämnde någon gång: ERIKA, VILL DU GIFTA DIG MED MIG??

hahahaha, jag älskar dig! :D
Jag älskar Tove också!
Och, såklart, Alex!
Och alla som står mig nära. Jag älskar er så starkt!
Ni får mig att må bra när jag är nere.
Man ska umgås med människor som gör en glad! Det ska jag nog göra.

byye folket! :*

Comments
Commented by: Mollie

Klart man ska.. :D <333

2010-05-12 @ 12:28:35
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0