FÖRLÅT :O

jaa, förlåt för den superkassa uppdateringen!
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, men låt oss inte haka upp oss på det nu! :D
Jag sitter faktiskt och rollar nu (Y)
riktigt kul
















Ikväll så ska jag, mollie o stefan till kyrkan i karlshamn :D
får väl hoppas att det blir kul ^^
hoppas de :D

HAHAHAHAH igååååååååååååååååååår!!!!
Så åkte vi till kyrkan i sölvesborg.
vi drog alla till mjällby och spelade fotboll, och jag var bollhämtare och kommentatator! xD
O så kom det en massa roligt folk som man kunde hålla på med :D
Senare så skulle vi BADA! Klockan 10!
Vi slösade bort en halvtimme på att köra 100 varv i en rondell :O
SEN kom vi iväg! xD
Det var kolsvart ute, och vattnet var IIIIISKALLT!
Men jag var den ända som doppade mig två gånger! :D

riktigt kul var det! Vi får hoppas att det händer något sådant kul igen snart! :D

byyyyye! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0