Godnatt alla mina små barn!

Hoppas ni sover gott!
(det kommer jag göra)

eller kanske inte.........
inte lätt o sova med brustet hjärta.

OKEJ, OKEJ, JAG ERKÄNNER! jag skrev SÅVA först :O
HAHAHAHAHHAH mobba mig inte!!! :O

jag får ont i hårbottnen av mina hörlurar ><
Och.. nu ska jag ÄNTLIGEN ha läst ut min bok! :D
-inte utan min dotter

riktigt bra var den. Men lite dryg i slutet.
Det sista kapitlet var säkert på närmare 60 sidor! :O
läste halva kapitlet på 2 timmar igår xD

jaja, nu ska jag inte uppehålla er längre.
eller... det kanske är tvärt emot :O

GODNAAAAAAAATT!!! :*
(dröm om häxor och troll och dvärgar och Eritzkak!) 
   ;)

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0