HAJ!!!!

(det är en fisk)

imma tell you one time, that i love you....


HELLLUUUU ALLA MINA SMÅ FETAOSTAR!! :D
Nu är klockan... sent :O
ska snart lägga mig i sängen o läsa lite.

JAG HÅLLER PÅ O KISSA PÅ MIG :O

HAHAH

idag var man då ute med hundarna två gånger, sedan gick man ner till byn.
Jag och tove gick runt i mer än en timme med hundarna.
Vi hälsade på folket i kyrkan, teamet har kommit nu! :D
Jag fick en massa kramar :3

Lyssnar på mysig musik och hoppar i datastolen. som sagt, jag måste på toa!

Jag sitter här.. och tittar på.. KEXCHOKLAD! :D
MOOOOOOOOOMZIIIIIIGT!!!
Ska nog äta upp det snart! :D

Aja, hoppas ni skrattade lika mycket som jag ^^
Byyyye!! Ses imon! :D
(ska ju på innebandyn på kvällen också!!)
:*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0