HEEEEJSAN ALLA BARNEN!! :D

nu har man precis varit ute på en låååång runda med hundarna o mamma!
Sen bakade jag o mamma negerbollar (Y)
ska frossa ikv (A)

sen funderar jag på o fråga sölvesborgarna om ni vill hänga me på bio eller något antingen imorgon eller på fredag? :D
och, Mollie, jag hänger nog med till Karlshamn! ;)

har städat halva mitt rum haha..
blev avbruten när de hemska nygheterna kom..
att Johan inte visste vad äkta kärlek innebar.

så, tyvärr, är det slut.

Men jag är bara glad att det inte varade längre, allt skulle blivit så komplicat då.

För varje kille jag har träffat så har min syn på livet fått en helt ny vändning.
Jag tror att denna ändningen kommer att bli den bästa!

Jag riktigt NJUTER av att göra saker ute.
Vara med vänner o sånt.
Man ska leva för dagen, vi kanske dör imorgon. Man vet aldrig.
Lev dagen som om det vore din sista!
Tänk vad mycket du missar om du dör idag.

Man hade kanske aldrig hittat "den rätta"
Man kanske aldrig fått uppleva känslan av att ha den man älskar i sig, eller att vara i den man älskar (sex)
Man fick kanske aldrig besöka det där tropiska paradiset som man drömde om en gång i tiden.
Man får kanske aldrig prova på vågade saker som man drömt om - i mitt fall, få dyka med hajar. 
Man får kanske aldrig veta hur det är att bli opererad
Man får kanske aldrig veta hur det känns att ligga på dödsbädden
Man får kanske aldrig veta alla livets mysterier

Jag hade kunnat fortsätta med denna listan hela dagen, men det skulle bara tråka ut er.
Byye, nu ska jag nog.. städa klart mitt rum!
(Jag har inte nyst en ända gång sen jag dammade, WIIHOOO)


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0