Hej hå, luden tå!

Hej hopp, gummisnopp!

herre gud, förlåt mig :O
HAHAHAHAHAHAHAHA

asså, jag har blivit uppväxt med snuskiga skämt!
Om ni träffar min mamma så kommer ni förstå, fråga själv Alex och Mollie!!

Menmen.. Det är inte bara det jag har blivit uppväxt med.
Mamma har pressat in allt hon tyckt om killar och invandrare, ända sedan jag var 6!
Jag var faktiskt rädd för killar ett tag.
Här i olofström ändrades allt.

Det är ganska kul i kyrkan.
Man får umgås med killar också, vilket är bra.
(har fortfarande lite kill-skräck)
Det känns skönt att man känner hur bra det går.
När jag kom hit så vågade jag knappt ens säga hej till killar.
Nu kan jag fråga en killa rakt ut hur ofta han runkar -.-'

HAHAHAHAHAHAHHA
Jag kan, men jag gör det inte!
De e bara Johan jag frågar sånt (Y)
haha, nee men..
Varje gång jag har pratatr med typ.. Leo eller Jens, så tänker jag: kolla, det går ju bättre!

En helt underbar känsla faktiskt.
Jag menar...
Varför skämmas för o vara sig själv?
Jag skäms inte när jag går fram till tjejen i kassan på mc donalds och frågar om jag får gratis glass!
Jag skäms inte när jag leker med en kondom i vattnet i en park full med folk!
Jag skäms inte när jag säger till en okänd tjej vilken sexig röv hon har!
Jag skäms inte när jag springer runt inför hela skolan med ett tjockt, svart streck över ögonbrynen, rosa hår i en tofs uppe i pannan, i gula shorts!

herre gud vad jag är konstig... -.-'
ASSÅ..
Jag förstår om folk tycker att jag är jobbig.
JAG SPRINGER RUNT, SKRIKER OCH GÖR KONSTIGA LJUD.
Jag förstår om folk tycker att jag är pinsam.
JAG VET ATT JAG ÄR PINSAM.
Jag förstår däremot inte hur jag kan skämmas för o kyssa en kille, om jag har kysst en tjej??
eller en okänd kille i utlandet??
herregud, jag känner ju Johan! jag e... Erika helt enkelt.
Don't blame me..

Menmen, snart är jag inte erika längre! Snart är jag Eritzkak :D
Bara till o vänta ;)

hoppas ni orkade läsa allt (A)

byye, ska sova nu :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0