Hmm...

Jag skriver väldigt mycket hemma, allt från det ena till det andra.
Dikter, berättelser eller bara saker från hjärtat.
Ska jag kanske lägga in sådana saker här på bloggen?
Det kommer lixom bli roligare, och så uppdaterar jag oftare! :D

HAHAHH omg på tal om ingenting :O
en kille på msn nyss: Var bor du nu?
Jag: i ditt rövhål

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
de e kul o va kaxig :D

okej, tillbaka till allvaret nu...
Jag håller på o skriva en massa..
- En berättelse, fortfarande utan namn, som nog är den första berättelse jag skriver på som inte handlar om övernaturliga saker :o det är en tjej som blir strandsatt på en öde ö med sin trogne hund.
-En annan berättelse som jag döpt till "de utvalda", eller.. allt är bara en stor röra i den dikten :O Den skulle h andla om sju ungdomar som blivit skickade till framtiden för att leva, men som senare blir tvugna att åka tillbaka för att rädda sin hemvärld. Som sagt, den är bara en stor röra.
- En annan jag har handlar om en tjej. Hon träffar en kille, och då upptäcker hon att hon har övernaturliga krafter, precis som killen. Jag har inte skrivit så mycket på den.
- och så har jag ju då, en av mina "maskot-berättelser"... Den handlar om en tjej som blir träffad av blixten, två gånger. Hon hamnar i koma, men vaknar ett antal år senare, då hon upptäcker att hon har fått övernaturliga krafter. Hennes krafter är väldigt stora och många.
- Det är något ganska kul jag skriver om... Ännu en av mina "maskot-berättelser", är inte en helt egen berättelse. Jag började titta på serien "One Piece" för ett tag sedan, och jag fick bara en galen idé. Jag har sjäv hittat på en egen figur i serien. Jag tittar på ett avsnitt på internet, och skriver helt enkelt om den - med min karaktär.
- Och så har vi ju då det "omöjliga" projektet... MOLLIE!! Vår berättelse då. Jag och Mollie skriver en berättelse tillsammans. Vi har varsinn karaktär, i två helt olika världar, som möts. De är helt olika varandra och har nästan ingenting gemensamt. Nu hänger det på Mollie - kommer hon låta berättelsen ta sin början så att vi kan få ett fantastiskt äventyr, eller kommer hon svika alla?

haha, jag älskar helt enkelt o skriva! :D
Tror nog jag ska lägga upp en bit från min "vanliga" berättelse, så får vi se vad ni tycker ^^
byye så länge :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0