Hon/Han

Händelse

Tjejen lägger ut en bild på sig själv, iklädd endast BH och jeans, på bdb.

Hon

Om jag lägger ut denna bilden på mig själv så kommer många killar kommentera hur snygg jag är. Dom kommer börja gilla mig, och då kommer killen jag gillar bli avundsjuk när han ser dom andra killarna smöra. Då börjar han smöra mer, och vi kommer säkert vara ihop inom en snar framtid!

Han

Omg! Titta på den tjejens pattar! Och kolla den sexiga piercingen! Om hon lägger ut en sån bild på sig själv måste hon vara desperat! Jag ska nog försöka få henne i säng så att jag kan skryta inför mina vänner. Detta knullet kommer ge mig så hög status i gänget!

Förklaring

Tjejen lägger ut bilden för att bli älskad och omtyckt, men killarna ger henne aldelles fel uppmärksamhet. Killen ser då henne endast som ett sexobjekt, då han fokuserar på hennes kropp istället för hennes ansikte och personlighet. Killen försöker då få en hög status i sitt gäng, då allt handlar om sex som en tävling, och inte kärlek.


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0