Jag är blöt o.O

Nu vaknade man halv 10, så gick man DIREKT ut med hundarna! :D
Det ösregnade, och jag är fortfarande dyngsur :O
Jag sprang genom skogen, och sen sprang jag hem på asfalten.
Riktigt skönt!

Jag är ju ledig idag, det är också a biiiig plus! :D

Nu håller jag på o städa bort den sista skiten, sen ska jag nog dammsuga ^^
Ikväll ska man kanske ut och gå med Tove! :D
mysigt =)

Nu när jag har plockat undan dom sista pappren ska jag nog äta något.
Usch, jag orkar verkligen inte sitta vid datorn :O
Menmen, ni måste ju också bli informerade! ;)

När jag har ätit ska jag nog bädda sängen och rensa bland kläderna, och kolla igenom dom sista sakerna uppe på min garderob.
Byye folket! Uppdaterar senare! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0