jag leker Gul-bil leken med... o.O

jaa, nu måste jag bara fråga er...
Har ni någonsin slagit till er HUND när ni sett en gul bil?! o.O

måste bara påpeka det, brukar ALLTID göra det på doglas när vi delar ut reklam!

jag har ingen aning varför -.-'

menmen, nu är man hemma igen! :D
Nationella gick bra, och fick reda på att jag hade rätt på fråga A på B-delen! ;D
Jag var den enda av många som vi pratade med senare.

WOOOOHOOO, VEM E BÄST? ;)
frågan var om jäst -.-'
ERITZKAK LOVES ATT BAKA!
fast jag hatar kanelbullar :O

måste bara berätta en sak också...
jag TROR att jag drömde att någon tryckte upp en kanelbulle i fejset på mig :O
han bara: MEN TA DEN DÅ! DU MÅSTE TA DEN, KOM IGEEEEEN, JAG SPENDERADE MYCKET TID MED O BAKA!!

Och, för att ni ska fatta något:
Innan jul så bestämde jag och Mollie att vi skulle med henne hem efter skolan. Det var en tisdag, och vi hade hemkunskap.
Där gjorde vi då KANELBULLAR.
Det konstiga var att det stod på tavlan att de skulle vara inne i fem minuter.
De var helt degiga i mitten, men det var bara gott!
sen hade vi språk. Jag kände mig helt skum på tyskan, och såg inget. Allt rörde sig o.O
Sen när vi skulle ner till Mollies taxi så får jag sån EXTREM huvudvärk!!
Men jag tänkte inte mer på det. Mollie: Alla mina vänner har mått illa när de åkt i min taxi första gången!
så åkte vi då. Och jag mådde bara mer och mer illa. Jag blundade och höll emot.
När vi kommit fram till Mollie så märker jag - jag har migrän.
Jag försöker stå ut. Sedan sätter vi oss i tv-rummet. Mollies föräldrar var inte hemma.
Helt plötsligt spyr jag! men så tänkte jag, jag har aldrig spytt när jag har haft migrän innan?
Jag har mått illa, men aldrig spytt. Precis när jag spytt kommer mollies föräldrar hem.
Det var första gången jag träffade dom.

SÅ SÖTT FÖRSTA INTRYCK!!
menmen, så ser jag att.. i spyan så ligger det klumpar med jäst deg o.O
ALDRIG MER KANELBULLAR!! ><

HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
så söt berättelse :*

hejdå alla tumtar !! :D :*

Comments
Commented by: Mollie

tumme på dig

2010-05-05 @ 18:19:12
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0