JAG SA JU DET!!!

jag har sagt det innan, säger det igen....

JAG OCH MOLLIE ÄR KOSMISKA TVILLINGAR!

idag var vi på en konsert med skolan... Det var rök i rummet.
Vi satt me Jens. Jag satt o tänkte på en sak, o då tittade jag rakt ut i luften.

Jens: Erika, vad tittar du på?
Mollie: på röken ser du väl!
Jens: Men vad är det för kul o stirra på röken?
Jag och mollie i kör (och ganska högt): DEN RÖR PÅ SIG!!

AHAHAHAHAHAHHAHAHAH helt utan förvarning! exakt samtidigt! :O
vi är bara FÖR BÄST asså :O
måste ha varit kul o sitta bakom oss xD

men iaf, nu är jag hemma :D
sitter o lyssnar på Ke$ha (A)

o så saknar jag hundarna :(
dom är hos Tobbes föräldrar nu.. det är dom alltid när ingen e hemma.

Jag är hungrig :O
Ska nog äta något nu, byyye! :D :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0