Måste skriva av mig...

Jag blev ganska trött idag. På... alla!

För det första, är det värsta när folk ignorerar en.
Liksom, vad har man gjort för fel?
När man försöker prata om en viktig sak, den saken kanske betyder mycket för en själv, och så vänder kompisen bort ansiktet och pratar med någon annan.
Jag finna faktiskt! Jag har också känslor!!!
Man känner sig... utnyttjad.
Och ni ska ha det jäääävligt klart för er, att jag riskerar mina betyg på att låta er få veta detta.
Vårt prov på onsdag.. SKIT I DET, JAG MÅSTE FÅ UT KÄNSLORNA!
Och sen, känner man sig helt utanför!
Okej, vad har vi då... ingen lyssnar när man pratar. Folk ignorerar en. Vad mer?
Jo, just det. Att ingen vill prata med en heller. Man är utanför.
Kul?
sedan vill ingen gå med en. Ni springer iväg.
Ni går utan mig.
Ni låter mig känna mig lämnad.
okej, jag måste få ut detta.
MAN GÖR INTE SÅ MOT EN SOM BLIVIT MOBBAD, OCH DESSUTOM INTE MOT EN SOM BEHÖVER STÖD! INTE EN SOM HAR BLIVIT UTSATT FÖR SEXUELLA UTNYTTJANDEN! DET ÄR RIKTIGT FITTIGT AV ER!
Så, nu är väl det sagt.....
Som sagt. Ni springer ifrån mig. När jag är vid mitt skåp börjar ni gå.
När jag kommer tillbaka så är ni borta.
Och när jag väl hittar er så skrattar ni bara bort saken.
Men sedan när man gör något man gillar, jamen dåååå passar det, va??
Jag... säger detta igen.
FITTIGT GJORT AV ER.

Det är inte... sånt man gör. Det är, fel!
bete er som människor!
NI PÅMINNER OM NÅGRA FUCKADE DJUR!
inga känslor, inget annat. Bara ni själva som vill bli tillfredsställda.
Ni tänker bara på er själva, era jävla egon.

hejdå.

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0